Friday, August 17, 2012

About me




Hello!

I created this blog to share my passion for the French language, books, children's literature, toys, cute and pretty things that surround me.

In the hustle and bustle of everyday's work day, it's easy to forget what is essential and truly important in life : your loved ones.  Blogging reminds me to care about what matters.


I hope you will enjoy reading my posts as much as I have enjoyed writing them.

Thank you for visiting :-)


Bonjour,



J’ai créé ce blog pour partager ma passion pour la langue française, les livres, la littérature enfantine, les jouets, et tout ce qu’il y a de joli et mignon dans le monde qui m'entoure.


Dans le tohu bohu de la vie quotidienne, il est facile d'oublier ce qui est vraiment essentiel et important dans la vie: ceux qu'on aime.  Ecrire ce blog me rappelle de me soucier de l'essentiel.


J’espère que vous aimerez votre visite sur mon blog.


Merci de me lire :-)





No comments:

Post a Comment